Kako narediti popolno dobrodošlico za goste turističnih namestitev
Ustvarjanje knjige dobrodošlice za vašo nepremičnino, ki jo oddajate v kratkoročni najem, je ena najboljših poti do dobrega prvega vtisa in zagotavljanja, da bodo imeli vaši gostje prijetno in brezskrbno bivanje. Dobro zasnovana knjiga dobrodošlice ne le, da odgovori na pogosta vprašanja, ampak tudi doda oseben pridih, ki lahko izkušnjo vaših gostov naredi nepozabno. V tem vodniku vas bomo popeljali skozi korake za oblikovanje knjige dobrodošlice, ki bo navdušila tako vas kot vaše goste. Brez skrbi, tudi če nimate dizajnerske izobrazbe, to lahko naredite sami!
1. Zakaj je knjiga dobrodošlice pomembna? Vprašanje, ki je med gostitelji prevečkrat zanemarjeno.
Ustvarjanje knjige dobrodošlice za vašo nepremičnino, ki jo oddajate v kratkoročni najem, je ena najboljših poti do dobrega prvega vtisa in zagotavljanja, da bodo imeli vaši gostje prijetno in brezskrbno bivanje. Dobro zasnovana knjiga dobrodošlice ne le, da odgovori na pogosta vprašanja, ampak tudi doda oseben pridih, ki lahko izkušnjo vaših gostov naredi nepozabno. V tem vodniku vas bomo popeljali skozi korake za oblikovanje knjige dobrodošlice, ki bo navdušila tako vas kot vaše goste. Brez skrbi, tudi če nimate dizajnerske izobrazbe, to lahko naredite sami!
2. Kaj vključiti v knjigo dobrodošlice?
Zdaj, ko smo se pogovorili o pomembnosti knjige dobrodošlice, poglejmo, kaj morate vključiti, da bo kar najbolj koristna.
A. Osnovne informacije o hiši
Ta razdelek mora zajemati vse osnovne stvari, ki jih morajo vaši gostje vedeti o vaši nepremičnini. Upoštevajte naslednje:
Podatki o Wi-Fi omrežju: Jasno zapišite ime omrežja in geslo.
Nujni kontakti: Povejte številke lokalnih nujnih služb, kot tudi svoje kontaktne podatke.
Hišna pravila: Opišite vaša pričakovanja glede hrupa, kajenja in drugih pomembnih pravil.
Navodila za uporabo naprav: Na kratko pojasnite, kako uporabljati ključne naprave, kot so kavni aparat, pralni stroj ali televizor.
Postopki ob odhodu: Pojasnite, kaj pričakujete od gostov na dan njihovega odhoda, na primer kam naj pustijo ključe ali kako naj ravnajo z odpadki.
B. Vodnik po lokalnem območju
Eden najboljših načinov za izboljšanje izkušnje vaših gostov je, da jim delite notranje nasvete o okolici. To lahko vključuje:
Priporočila za restavracije: Predlagajte nekaj lokalnih restavracij, ki so priljubljene med domačini in turisti.
Znamenitosti v bližini: Izpostavite znamenitosti ali aktivnosti, ki bi jih vaši gostje morda želeli doživeti.
Trgovine z živili in lekarne: Povejte, kje lahko gostje najdejo osnovne potrebščine, če kaj potrebujejo med bivanjem.
Možnosti prevoza: Pojasnite najboljše načine za premikanje, bodisi z javnim prevozom, taksijem ali najetim avtomobilom.
C. Osebni pridih
Dodajanje osebnega pridiha lahko vašo knjigo dobrodošlice naredi bolj prijazno in gostoljubno. Razmislite o naslednjih možnostih:
Dobrodošlica: Začnite knjigo z toplim sporočilom dobrodošlice. Zahvalite se gostom za izbiro vaše nepremičnine in izrazite željo, da uživajo v bivanju.
Lokalne zgodbe ali zgodovina: Delite zanimiva dejstva ali zgodbe o okolici, da bodo gostje imeli globljo povezavo z okoljem.
Knjiga gostov: Pustite stran, kjer lahko gostje pustijo komentarje, priporočila ali zgodbe o svojem bivanju. To lahko ustvari občutek skupnosti.
4. Digitalna proti tiskani knjigi dobrodošlice
Odločitev, ali izbrati digitalno ali tiskano knjigo dobrodošlice, je odvisna od vaših gostov in osebnih preferenc. Tukaj so prednosti in slabosti vsake:
A. Digitalne knjige dobrodošlice
Prednosti: Enostavna za posodobitev, dostopna od kjerkoli, okolju prijazna.
Slabosti: Vsi gostje morda niso tehnično podkovani, zahteva napravo.
B. Tiskane knjige dobrodošlice
Prednosti: Otipno, ne zahteva tehničnega znanja, lahko postane lep spomin.
Slabosti: Težje jo je posodobiti, sčasoma se lahko obrabi.
Morda bi bilo najbolje ponuditi obe možnosti, tako da si gostje lahko izberejo tisto, ki jim najbolj ustreza. Obe možnosti so vam na voljo TUKAJ
5. Redno posodabljanje knjige dobrodošlice
Knjiga dobrodošlice je uporabna le, če so informacije aktualne. Naredite si navado, da redno pregledujete in posodabljate svojo knjigo dobrodošlice. Tukaj je nekaj nasvetov:
Pregled na četrtletje: Preverite svojo knjigo vsaj vsake tri mesece, da zagotovite, da so vse informacije točne.
Dodajte sezonske nasvete: Vključite nasvete ali dogodke, ki so relevantni za določeno obdobje leta.
Pridobite povratne informacije: Povprašajte goste, ali so našli knjigo dobrodošlice koristno in če bi želeli videti še kaj dodatnega.
Ste si premislili in boste raje kupili že narejeno predlogo? Poglejte si nekaj možnosti že od 15 € naprej.
Mi smo mislili na vas in vam želeli prihraniti dragocen čas, ki vam ga tako ali tako primanjkuje. Izdelava takšne knjige dobrodošlice van namreč, če niste najbolj vešči, vzame lahko kar precej časa. Boste porabili svoj dan ali dva ali več le za 15€? Eh, tudi jaz nebi in pravzaprav - nisem.
Kako deluje?
Predlogo kupite, prenesete v PDF ali Canva urejevalnik in jo uredite. Lahko ju uredimo skupaj ali pa jo uredimo mi namesto vas. Ponudbo smo ustvarili, ker vemo, da smo gostitelji precej zasedeni, nekateri se ne spoznajo na tehnologijo, nekateri pa radi ustvarjajo... Ko prenesete predlogo, ta ostane večno v vaši lasti. Gre namreč za enkraten nakup. Tako ali drugače :).
Ste pripravljeni dvigniti svoje gostiteljske veščine na višjo raven?
Izpolnite naš hitri kviz (spodaj) in prejmite ekskluziven paket pripomočkov za izboljšanje izkušnje vaših gostov.
Izpopolnite svoj prostor in navdušite svoje goste s tem brezplačnim kompletom!
S sodelovanjem v našem kvizu boste prejeli:
kontrolni seznam čiščenja, ki vam bo pomagal ohraniti vaš prostor brezhiben,
"Welcome" poster, ki bo goste pozdravila z vsemi pomembnimi informacijami, ter
dva stenska posterja, ki bosta dodala piko na i vašemu dekorju.
Ne zamudite te priložnosti, da izboljšate izkušnjo vaših gostov in pustite odličen prvi vtis!
Naj si bodo ti dodatki kratki in jedrnati, ali pa obširni in nazorni. Vsak vrhunski gostitelj bo prikimal, da brez njih enostavno ne gre. Gre za komunikacijo, ko niste prisotni. Tako pri osebju kot pri gostih!
Kaj pa, če vam povem, da za vse te težave obstaja preprosta rešitev?
Prav posebej za ponudnike kratkoročnih namestitev sem pripravila izjemen spletni tečaj, ki vam bo v samo treh dneh pomagal odgovoriti na večino vaših vprašanj in izzivov. Ne zamudite te priložnosti, da izboljšate svoje gostiteljske veščine in olajšate svoje delo!
Predstavljajte si, kako bi bilo lažje, če vseh teh težav ne bi bilo!
Z našim spletnim tečajem boste prejeli praktične nasvete in strategije, ki vam bodo pomagale učinkoviteje upravljati vaše namestitve, izboljšati komunikacijo z gosti, optimizirati postopke rezervacij ter se spoprijeti z vsemi drugimi izzivi, ki jih prinaša gostiteljstvo. Vstopite v svet brez skrbi in začnite uživati v svojem delu že danes!
Ki jih ob nakupu tečaja prejmete brezplačno!
Poleg tečaja dobite tudi 10 prilog, storitev in dodatne popuste!
MEGA PAKET:
32-stranska Knjiga dobrodošlice
50 Instagram objav
55 Instagram zgodb
16 posterjev
7 kontrolnih seznamov
Podroben seznam čiščenja
Stroškovni planer
Hišni red
Brezplačen posvet
Popusti le za tečajnike
Tole je moj spletni kotiček.
Kjer se mešajo Canva, digitalni produkti, spletni posel, marketing in včasih kakšna zgodba iz sveta sobodajalstva ali potepanj. Nič kompliciranja, samo konkretni nasveti, ideje, včasih tudi kakšen “a daj no” moment. Če si za več svobode, manj stresa in želiš s svojim znanjem tudi kaj zaslužit – no, pol se bova razumela.
STRESS-FREE AIRBNB
Prenesite si svoj
brezplačni priročnik
Priročnik na 16. straneh, ki bi ga moral
imeti prav vsak gostitelj!
Gostom ponudite spletni vodič po naši lepi deželi in okolici: