Pogosta vprašanja

Ali je bilo moje naročilo sprejeto?

Ko oddate naročilo, na svoj elektronski naslov prejmete sporočilo, ki vsebuje povzetek naročila in potrjuje, da je bilo vaše naročilo oddano. Če sporočila ne najdete, preverite tudi vsiljeno pošto.

Kako lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?

Če ste pri oddaji naročila storili napako, nam pošljite sporočilo na elektronski naslov podpore info@smania.si, kjer vam bodo pomagali glede spremembe naročila.

Katere možnosti plačila so na voljo?

Možnost plačila izberete pri naročilu (zadnji korak), kjer so na voljo plačilo s kreditno kartico in plačilo preko plačilnega sistema PayPal.

Kaj se zgodi, če imam rezerviran posvet, vendar se klica ne udeležim?

Termin posveta je mogoče odpovedati ali prestaviti. V kolikor pa se klica ne udeležite, se šteje, kot da ste se ga udeležili. Vračilo naročnine v tem primeru ni mogoče.

 

Kako se obrniti na podporo strankam?

Pišite nam na info@pro-tourist.si.

Kje lahko najdem splošne pogoje in politiko zasebnosti?



Splošne pogoje najdete tukaj.

Politiko zasebnosti najdete tukaj.

Reklamacije in vračila

Moj izdelek je poškodovan, ali lahko zahtevam menjavo?

Če je prišlo do poškodbe izdelka ali izdelek ni v skladu z naročenim, nam pišite na info@pro-tourist.si in poskusili bomo rešiti vašo težavo. Če je mogoče, že v prvem sporočilu navedite čim več informacij, ki nam bodo pomagale hitreje rešiti težavo (npr. priložite slike poškodovanega izdelka).

Moj izdelek ne deluje, ali lahko zahtevam menjavo?

Večkrat se zgodi, da stranka izdelka ne uporablja pravilno, zato predlagamo, da najprej preverite navodila za uporabo. Če izdelek kljub pravilni uporabi še vedno ne deluje, nam pišite na reklamacije@pro-tourist.si. Prvemu sporočilu priložite čim več dokazov o nedelovanju izdelka, če je mogoče, tudi posnetek pravilne uporabe, da vam bo naša ekipa lahko čim hitreje pomagala.

Želim odstopiti od pogodbe in prejeti vračilo kupnine. Kakšen je postopek?

V skladu z ZVpot imate pravico odstopiti od pogodbe v roku 14 dni od prejema blaga. V tem primeru nas morate o odstopu od pogodbe pisno obvestiti na naslov na e-poštni naslov info@pro-tourist.si. Za odstop od pogodbe lahko pošljete izpolnjen obrazec o odstopu, ki je na voljo tukaj, ali nedvoumno izjavo, iz katere je jasno razvidno, da odstopate od pogodbe. Za odstop od pogodbe ni treba navesti razloga za odstop. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je le strošek vračila blaga, kateremu morate priložiti tudi kopijo računa ali drugega ustreznega dokumenta. Blago morate vrniti najkasneje v 14 dneh od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Kupnino vam v tem primeru vrnemo najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga.

© {current_year} Brightwing7, llc

To spletno mesto upravlja podjetje BRIGHTWING 7, LLC, registrirano v ZDA. Podjetje nima poslovne enote v Sloveniji. Vse storitve, vsebine in prodaje se izvajajo izključno prek tujega pravnega subjekta.