Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne strani www.pro-tourist.si in spletne trgovine, ki jo upravlja podjetje Pro-Tourist, Simonitijeva 15, Ljubljana (v nadaljevanju: podjetje). Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče ali uporablja to spletno stran (v nadaljevanju: uporabnik).

2. Spletni tečaji, svetovanje in video priročniki

Opis produktov in njihova razpoložljivost

Spletna stran www.pro-tourist.si ponuja naslednje produkte:

  • Dostop do izobraževalnih vsebin v obliki video priročnikov, ki so sestavljeni iz kratkih multimedijskih predavanj, PDF dokumentov in ustreznih spletnih povezav.

  • Svetovalne storitve, ki jih uporabniki lahko naročijo preko spletne strani.

  • Digitalni izdelki in vsebine, ki so dostopni za prenos po opravljenem nakupu.

  • Fizični produkti.

Podjetje vzdržuje spletno stran in vse produkte na njej tako, da so praviloma dostopni štiriindvajset (24) ur na dan, vse dni v letu. Pridržuje si pravico do prekinitev dostopa do vsebin zaradi vzdrževalnih del. Možni so tudi izpadi dostopa zaradi tehničnih napak, za kar podjetje ne prevzema odgovornosti.


Odgovornost podjetja za kakršnokoli škodo ali nevšečnosti, ki bi zaradi tehničnih razlogov nastale zaradi prekinitve delovanja ali motenega dostopa do spletne strani, je v celoti izključena.


Postopek naročanja, plačilo in uporaba video priročnikov in svetovalnih storitev

Uporaba video priročnikov, spletnih tečajev in svetovalnih storitev je mogoča na podlagi naročila. Naročilo se opravi s klikom na gumb »naroči«, ki se nahaja pri vsakem video priročniku ali svetovalni storitvi. Sledi izbira načina plačila (PayPal ali bančno nakazilo) ter nato vnos potrebnih podatkov glede na izbran način plačila. S klikom na gumb »zaključi nakup« je naročilo opravljeno. Pri PayPalu morate biti registrirani.

Cene posameznih video priročnikov in svetovalnih storitev so določene ob vsakem produktu posebej na spletni strani. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Veljajo cene, ki so ob trenutku izvedbe naročila objavljene.

Uporabnik s plačilom video priročnika ali svetovalne storitve preko bančnega nakazila, pridobi v roku 24 ur po prejemu nakazila na transakcijski račun podjetja po elektronski pošti uporabniško ime in geslo za dostop do vsebin oziroma termin za svetovanje. V primeru plačila preko PayPal sistema, ima uporabnik takojšen dostop do vsebin oziroma dogovorjen termin za svetovanje.


Uporabnik ima neomejen dostop do plačanega video priročnika. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe vsebin video priročnikov ali ukinitve le-teh zaradi zastaranja, brez predhodnega obveščanja uporabnikov. Uporabnik v tem primeru ni upravičen do vračila kupnine.


Uporabnik z naročilom pooblasti podjetje, da v svojem imenu in za račun uporabnika sklene pogodbo s strokovnjakom, ki izpolnjuje pogoje za pripravo video priročnika ali izvedbo svetovalne storitve. Podjetje ne prevzema odgovornosti za točnost, ažurnost, veljavnost ter resničnost vsebin v video priročnikih in svetovalnih storitvah.

Video priročniki, spletni tečaji in svetovalne storitve lahko vključujejo dostop do drugih spletnih strani. Podjetje za njihovo vsebino in delovanje ne odgovarja. Odločitev za dostopanje do teh strani je v celoti na strani uporabnika.

Vračilo kupnine

Kupci video priročnikov, spletnih tečajev in svetovalnih storitev, katere še niso bile izvršene, lahko v roku 14 dni od nakupa brez razloga zahtevajo vračilo kupnine. Ob zahtevku morajo sporočiti podatke o transakcijskem računu, kamor želijo prejeti kupnino. Po vračilu kupnine jim je odvzet dostop do vsebin, ki se nahajajo v spletni učilnici. Reklamacije so rešene najkasneje v roku 72 ur (delovnega časa).

Za nakup digitalnih vsebin, ki so na voljo za prenos, za že izvršene svetovalne storitve, ter za ročno narejene izdelke, izdelane po meri in personalizirane izdelke, vračilo kupnine ni mogoče.


Intelektualna lastnina

Licenčne pravice in pravice industrijske lastnine so izključna last podjetja. Avtorske pravice na video priročnikih in svetovalnih vsebinah so last avtorjev. Vse pravice so pridržane, predvsem pravica do razmnoževanja, distribucije in prevoda. Brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja in avtorjev je prepovedana reprodukcija v kakršnikoli obliki in tudi shranjevanje, predelava ali širjenje z uporabo elektronskih sistemov.

Uporabniki smejo uporabljati informacije in podatke vključene v video priročnike in svetovalne vsebine le za svoje lastne potrebe.

Uporabniki video priročnikov in svetovalnih vsebin odgovarjajo za vso morebitno škodo, ki bi nastala podjetju zaradi kršitev avtorskih pravic.

Omejitev odgovornosti

Produkti na spletni strani in vsa druga vsebina je dostopna »taka kot je«, zato podjetje ne prevzema nobene odgovornosti:

  • da bo dostop do spletne strani in njegovih produktov deloval nemoteno, varno in brez napak

  • da bo spletna stran in njegovi produkti zadovoljil vaše potrebe

  • da bodo informacije pridobljene na spletni strani in njegovih produktov učinkovite in zanesljive

  • da bo kvaliteta informacij, pridobljena iz spletne strani ali njegovih produktov, uresničila vaša pričakovanja.


Elektronsko obveščanje

Strinjate se, da poteka vsa komunikacija v zvezi z uporabo spletne strani in njenih produktov med vami in podjetjem preko elektronske pošte ne glede na varnost, zasebnost in administrativne omejitve. Poleg tega podjetje objavlja obvestila tudi na spletni strani (Blog), in se kot taka štejejo kot obvestilo vam kot uporabniku.


Končna določila

Uporabnik ob naročilu video priročnika ali svetovalne storitve potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in se z njimi strinja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Pro-Tourist

1. Splošna določila

Ta splošna določila opredeljujejo pravna razmerja med prodajalcem, podjetjem Pro-Tourist l.l.c. Alenka Fric s.p., Simonitijeva 15, Ljubljana, Slovenija,  Matična št.: 9719270000, in kupcem, ki je lahko fizična ali pravna oseba ter opredeljujejo uporabo spletne strani Pro-Tourist (v nadaljevanju: SSPT), ki je dostopna na strani https://pro-tourist.si.

Z uporabo spletnega mesta https://pro-tourist.si se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

V primeru spremembe Splošnih pogojev poslovanja SSPT je prodajalec dolžan pravočasno obvestiti vse kupce.


2. Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:


- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- jasno in nedvoumno določene cene z vključenim DDV ter jasno razviden strošek dostave,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Varnost osebnih podatkov



Kupec se strinja, da Pro-Tourist zbira, uporablja in obdeluje njegove osebne podatke. Pro-Tourist se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca rokoval v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) in jih bo uporabljal in obdeloval izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev SSPT.

Varovanje osebnih podatkov je podrobno opredeljeno v sklopu Varnost osebnih podatkov uporabnikov SSTS.

4. Naročanje



Za uspešen nakup registracija ni potrebna.


Pri Pro-Tourist lahko blago naročite enostavno in hitro in sicer na naslednji način: Pri izdelku, ki ga želite naročiti, kliknite gumb »Dodaj v košarico«, pri čemer lahko izberete tudi poljubno količino. Odpre se vam okno, kateri izdelek ste dodali v košarico. S klikom na »nadaljuj na blagajno« ali klikom ikone »košarica« se vam odpre povzetek naročila, iz katerega je razvidno, kaj želite naročiti, količina in znesek. S klikom na gumb »nadaljuj« se vam odpre stran, kjer je potrebno po korakih izpolnjevati prazna polja z vašimi podatki ter izbrati način plačila. S klikom na gumb »Nadaljuj« se vam bo odprl povzetek celotnega vašega naročila. V kolikor je določen podatek napačen, ali želite naročilo spremeniti, se vrnite na prejšnji korak, in po potrebi naročilo spremenite. V kolikor je povzetek naročila pravilen, v zadnjem koraku s klikom na gumb »Zaključi in oddaj naročilo« potrdite naročilo.

Kupcu je po izbiri blaga in pred oddajo naročila v košarici/na blagajni omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak oz. količin naročenega.

V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave, vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli pri oddaji naročila.

Uporabnik prejme na e-mail sporočilo o kupljenih izdelkih. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v SSPT sklenjena, s prejemom naročila potrošnika oziroma v trenutku, ko kupec odda naročilo. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Od tega trenutka so vse cene s podatki in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe pogodbeni stranki. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@pro-tourist.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila. Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo o tem, kdaj je bilo blago odpremljeno. Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili. Odstop kupca od naročila brez posebnega razloga se obravnava v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVpot) za fizične osebe oziroma v skladu z veljavnim Obligacijskim zakonikom (v nadaljevanju OZ) za pravne osebe.

5. Račun

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati.

6. Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Podjetje bo shranilo pogodbo v elektronski obliki. Pogodba bo po zaključku naročila poslana tudi na elektronski naslov kupca. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@pro-tourist.si.

7. Možnost in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljne garancije

Podjetje ne nudi poprodajnih storitev in prostovoljne garancije.

8. Načini plačila

Pri postopku naročanja lahko izberete enega izmed naslednjih načinov plačila:

  • plačilo po povzetju z gotovino ali kreditno kartico,

  • plačilo s plačilnimi karticami (pri tem vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo zaključili naročilo),

  • plačilo s PayPalom (po oddaji naročila se bo prikazal povzetek naročila; kliknite na gumb "Pay Now" in izvedite plačilo preko PayPala).

Podjetje si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentikacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.

Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.

9. Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Kupec lahko v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe skladno z določili 134., 135. in 136. člena ZVpot in sicer z nedvoumno izjavo o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. Svoj odstop od pogodbe lahko sporoči na naslov Pro-Tourist, Simonitijeva 15, Ljubljana, Slovenija ali na e-naslov info@pro-tourist.si.

Potrošnik si lahko prenese elektronski odstopni obrazec, ki je na voljo na tej povezavi ali obvesti pošiljanja s katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Ob odstopu od pogodbe kupcu ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je le strošek vračila blaga.

Kupec mora vrnjeno blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Prodajalec bo kupnino vrnil kupcu najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oz. po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom, ki je bil uporabljen za nakup, in zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.

Podjetje Pro-Tourist ne omogoča osebnega vračila kupljenega blaga na fizičnem naslovu podjetja.

10. Odstop od pogodbe za digitalne vsebine in izdelke izdelane po naročilu 

Za nakup digitalnih vsebin, ki so na voljo za prenos, ter za ročno narejene izdelke, izdelane po meri in personalizirane izdelke, vračilo kupnine ni mogoče.

11. Cene izdelkov in plačilo

Vse cene izdelkov so v evrih in vsebujejo DDV. Poštnina znaša 3,99 EUR. Za vse nakupe nad 40,00 EUR je poštnina brezplačna. Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. Objavljene cene veljajo za nakup v spletni trgovini.

Pri plačilu po povzetju se vam zaračuna provizijo v višini 0,50 EUR za posamezno naročilo, ne glede na višino kupnine.

12. Promocije

V spletni trgovini potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija velja za določeno (omejeno) obdobje. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo. Promocije ne veljajo za izdelke iz kategorije outlet/odprodaja.

Ob unovčitvi kupona v košarici in pred izvedbo plačila naročila se kupcu pri končnem znesku za plačilo že obračunajo vsi dodeljeni popusti na artikle, za katere velja popust.

13. Dostava

SSPT vrši dostavo preko dostavljalca Pošta Slovenije ali GLS (v nadaljevanju: dostavljalec), kupljeno blago je dobavljivo v do 15. delovnih dneh, če ni drugače označeno. Za izdelke izdelane po naročilu, je lahko čakalna doba daljša. Prednostna dostava v istem dnevu velja le za naročila oddana do 12.00 ure na delovni dan. Če kupca v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzame v skladu z navodili dostavljalca. V SSPT želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo na njihov naslov kamorkoli v Sloveniji.

14. Odgovornost za skladnost blaga

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Subjektivne zahteve za skladnost blaga: Blago je skladno prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Objektivne zahteve za skladnost blaga: Blago mora tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

 5. za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

 6. je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

 7. javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga: Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Jamčevalni rok: Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti: S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena z ZVPot-1. Pogodbena določba, ki temu nasprotuje, je nična.

Dokazno breme: Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod spodnjimi pogoji in v sledečem vrstnem redu upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka 81.čl. ZVPot-1.

Vzpostavitev skladnosti: Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

1. je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

2. izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju

 vseh okoliščin.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe: Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

1. prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom 82. člena ZVPot-1;

2. neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

3. narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

4. prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom 83. Člena ZVPot-1, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga: Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Obstoj neskladnosti: Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine: Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Izguba pravic: Pravice iz prvega odstavka 81. člena ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

15. Testiranje kozmetičnih izdelkov in odgovornost za alergijske reakcije

Pred uporabo izdelkov je strankam priporočljivo, da izdelek najprej testirajo na majhnem delu kože in preverijo sestavine, da se izognejo morebitnim alergijskim reakcijam ali neželenim učinkom.

Prodajalec ne odgovarja za morebitne alergijske reakcije ali druge negativne učinke, ki jih lahko povzročijo izdelki. V primeru kakršnih koli neželenih reakcij mora kupec takoj prenehati z uporabo izdelka in se obrniti na proizvajalca ali glavnega dobavitelja za nadaljnje informacije in pomoč.

Stranka prevzema vso odgovornost za uporabo izdelkov, vključno s posledicami, ki izhajajo iz nepravilne uporabe ali neupoštevanja priporočil za testiranje izdelka.

16. Pritožbe in reklamacije

Vsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na e-naslov reklamacije@pro-tourist.si.

17. Postopek nakupa za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v primeru, ko želite izdajo računa na podjetje, sprejmete Splošne pogoje poslovanja tudi v delu, ki velja za podjetja in sprejemate, da v tem primeru ne velja možnost odstopa od nakupa brez navedenega razloga v roku 14 dni od prejema blaga ter jamstvo za stvarne napake, kot sicer velja za fizične osebe skladno z ZVpot.

18. Pomoč in informacije



Za pomoč in dodatne informacije je kupcu na voljo e-naslov
info@pro-tourist.si.

19. Izvensodno reševanje sporov

Pro-Tourist v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/odr.

20. Končne določbe

Ti Splošni pogoji SSPT pričnejo veljati z dnem 01. 06. 2024

© {current_year} Brightwing7, llc

To spletno mesto upravlja podjetje BRIGHTWING 7, LLC, registrirano v ZDA. Podjetje nima poslovne enote v Sloveniji. Vse storitve, vsebine in prodaje se izvajajo izključno prek tujega pravnega subjekta.